Salam Perjuangan!

|

Alhamdulillah, cita-cita saya untuk membuat blog sendiri akhirnya tercapai, biarpun saya sebenarnya agak busy ni. Maklumlah, di universiti kalau dah minggu ke-13 memang akan busy. Yalah,ni la waktu lecturer akan menuntut projek.

Kenapa jugak saya teruskan biarpun busy?Sekali imbas, macam zalim pulak(Allah tak suka orang zalim). Sekali pandang macam meletakkan perkara bukan pada tempatnya. Sebenarnya, malas lagi saya nak menangguh, nanti sampai bila2 pun takkan mula.

Sedikit makluman, blog ni adalah perkongsian pengalaman, analisis terkini, lontaran pendapat dan apa2 sahaja yang saya rasa bermanfaat untuk semua, insya Allah.

Hajat di hati nak tulis blog agama, tapi ilmu di dada tak cukup lagi, takut2 nanti buat fatwa@ ajaran sesat pulak.

0 ulasan:

Catat Ulasan

©2009 .:[Biarlah pena mewakili bicara]:. | Template Blue by TNB